Specjalisty ds. obsługi klienta z językiem niemieckim 


Opis stanowiska

  • Obsługa klientów niemieckojęzycznych w zakresie realizacji zamówień i wsparcia posprzedażowego.
  • Koordynowanie komunikacji między klientami a działami produkcji, logistyki i sprzedaży.
  • Tworzenie ofert handlowych oraz wprowadzanie zamówień do systemu ERP.
  • Monitorowanie realizacji zamówień i dbanie o terminowość dostaw.
  • Rozwiązywanie bieżących problemów i odpowiadanie na pytania klientów.
  • Współpraca z działem sprzedaży w zakresie pozyskiwania nowych klientów i budowania długoterminowych relacji.

Wymagania

  • Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (minimum C1) w mowie i piśmie.
  • Mile widziane doświadczenia w obsłudze klienta.
  • Umiejętności pracy z systemami ERP i pakietem MS Office.
  • Komunikatywności, proaktywności i umiejętności organizacji pracy.
  • Zorientowania na klienta oraz umiejętności rozwiązywania problemów.

Oferujemy

  • wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i zaangażowania
  • premię miesięczną do wynagrodzenia brutto miesięcznie
  • pakiet ubezpieczenia medycznego finansowany przez pracodawcę
  • premia frekwencyjna
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie
  • owocowe wtorki
  • kawa, herbata
  • program poleceń pracownika: 3000 brutto za skuteczne pocenie polecenie osoby do pracy
  • stabilne warunki zatrudnienia (tylko umowa o pracę)
  • niezbędne narzędzia w pracy

Kontakt


ROYALPACK Sp. z o.o.
Aleja Brzozowa 2A, Słone
66-008 Świdnica
NIP 9730992496

Biuro

pon. – pt. 8:00 – 16:00

Magazyn, produkcja

pon. – pt. 6:00 – 22:00

    Rozmiar załącznika max 5MB, w formacie .pdf

    Kontakt


    ROYALPACK Sp. z o.o.
    Aleja Brzozowa 2A, Słone
    66-008 Świdnica
    NIP 9730992496

    Biuro

    pon. – pt. 8:00 – 16:00

    Magazyn, produkcja

    pon. – pt. 6:00 – 22:00