Specjalisty ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Opis stanowiska
- Obsługa klientów niemieckojęzycznych w zakresie realizacji zamówień i wsparcia posprzedażowego.
- Koordynowanie komunikacji między klientami a działami produkcji, logistyki i sprzedaży.
- Tworzenie ofert handlowych oraz wprowadzanie zamówień do systemu ERP.
- Monitorowanie realizacji zamówień i dbanie o terminowość dostaw.
- Rozwiązywanie bieżących problemów i odpowiadanie na pytania klientów.
- Współpraca z działem sprzedaży w zakresie pozyskiwania nowych klientów i budowania długoterminowych relacji.
Wymagania
- Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (minimum C1) w mowie i piśmie.
- Mile widziane doświadczenia w obsłudze klienta.
- Umiejętności pracy z systemami ERP i pakietem MS Office.
- Komunikatywności, proaktywności i umiejętności organizacji pracy.
- Zorientowania na klienta oraz umiejętności rozwiązywania problemów.
Oferujemy
- wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i zaangażowania
- premię miesięczną do wynagrodzenia brutto miesięcznie
- pakiet ubezpieczenia medycznego finansowany przez pracodawcę
- premia frekwencyjna
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie
- owocowe wtorki
- kawa, herbata
- program poleceń pracownika: 3000 brutto za skuteczne pocenie polecenie osoby do pracy
- stabilne warunki zatrudnienia (tylko umowa o pracę)
- niezbędne narzędzia w pracy
Kontakt
ROYALPACK Sp. z o.o.
Aleja Brzozowa 2A, Słone
66-008 Świdnica
NIP 9730992496